Elevate
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

Najczęściej zadawane pytania

Witaj w naszym FAQ, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Stworzyliśmy tę sekcję, aby ułatwić Ci szybkie odnalezienie potrzebnych informacji i rozwiać wszelkie wątpliwości. Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi, skontaktuj się z nami!

Zamówienia

Jak mogę zapłacić za zakupy?

Oferujemy wszystkie metody płatności realizowane przez Przelewy24, a także przelewy tradycyjne i płatność kurierowi przy odbiorze.

Dlaczego koszty dostawy są różne dla różnych produktów?

Cena dostawy zależy od wagi i gabarytu produktów - zamówienia wielkogabarytowe wysyłane są na palecie, mniejsze przesyłką kurierską.

Czy mogę rozłożyć zakupy na raty / zapłacić z opóźnieniem?

Tak, na stronie jest możliwość płatności za pomocą PayPo.

Czy mogę zmienić / anulować zamówienie?

Zamówienie możesz anulować wysyłając nam mail z wygenerowanym numerem zamówienia i informacją o odstąpieniu od zamówienia. Zmiany w zamówieniu możesz wprowadzić na etapie realizacji zamówienia przez kontakt mailowy lub telefoniczny. Może to wydłużyć czas realizacji zamówienia. Zamówienie, które zostało wysłane nie może zostać zmienione.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Finalizując zakup otrzymasz e-mail z indywidualnym numerem do śledzenia statusu zamówienia.

Czy muszę zakładać konto w sklepie, żeby złożyć zamówienie?

Nie jest to konieczne, jednak rekomendujemy założenie konta. Korzyści: dostęp do historii zakupów brak konieczności wpisywania danych przy kolejnym zamówieniu możliwość otrzymania kodów rabatowych

Ile trwa realizacja zamówienia?

Większość zamówień wysyłana jest z dnia na dzień, o dokładnym czasie realizacji dowiesz się odwiedzając Czas realizacji zamówień.

Czy mogę oddać / wymienić produkt?

Tak, każdy produkt podlega zwrotowi lub wymianie. Pamiętaj, aby zwracane / wymieniane produkty nie nosiły śladów używania i były odpowiednio zapakowane. Na zwrot / wymianę masz 14 dni. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Zwroty i reklamacje.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, zamówienia możesz odebrać osobiście po wcześniejszym ustaleniu tego z działem sprzedaży. Odbiór osobisty jest możliwy jedynie po dokonaniu przedpłaty. Adres odbioru:

Elevate Store Sp. z o.o.
Brzozówka 20c
32-340 Wolbrom

Czy produkty są objęte gwarancją?

Tak, wszystkie produkty zakupione w sklepie są objęte 2-letnią gwarancją. Reklamacji nie podlegają maty, które zostały docięte przez kupującego oraz uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego używania produktów.

Czy mogę uzyskać pomoc w wyborze odpowiedniego dla mnie produktu?

Tak, nasz dział sprzedaży odpowie na każde pytanie i doradzi wybór odpowiedniego produktu.

Czy oferujecie usługę montażu?

Nie, nasze maty nie wymagają specjalistycznego montażu, każdy jest w stanie ułożyć je samodzielnie.

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Tak, jest możliwa wysyłka za granicę, w tym celu skontaktuj się z naszym działem obsługi.

Produkty

Czy maty w kształcie puzzla będą pasować do mat, które mam w domu?

Jeśli posiadasz maty tego samego producenta, to najpewniej będą one do siebie pasować (dla pewności skonsultuj się z naszym działem sprzedaży w celu potwierdzenia). Maty innych producentów nie są kompatybilne z naszymi matami.

Czy zakończenia do puzzli są konieczne do korzystania z mat?

Nie, zakończenia pełnią funkcję estetyczną i wyrównującą różnice poziomów między powierzchniami, ale nie są niezbędne do prawidłowego korzystania z mat.

Mam niewymiarowe pomieszczenie, jak dopasować do niego podłogę?

Nasze maty możesz samodzielnie dopasować do kształtu pomieszczenia docinając je nożem do tapet.

Czy mogę używać mat przy ogrzewaniu podłogowym?

Tak, nie ma przeciwwskazań do używania mat na takim ogrzewaniu, należy jednak pamiętać, że guma będzie izolować ciepło i ogrzewanie w tym miejscu może być mniej wydajne.

Czy bumperami można rzucać?

Bumpery można zrzucać na odpowiednio przygotowane podłoże. Bumpery o wadze 5 kg nie nadają się do zrzucania i mogą uszkodzić się w momencie upadku.
Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium